2020. október 27., kedd

Szépírói kurzus 2020/ősz/12 - Szepesi Jolán - Jolka verse

 A Kodolányi János Egyetem Szépírói Műhelye idén is folytatódik. A kurzusra a felhívás itt olvasható, már lehet jelentkezni a következő, tavaszi félévre. A Líra kurzus hallgatója, Szepesi Jolán-Jolka szabadverset írt, olyan témában, amely mindig aktuális. Kiváló munka, ajánlom mindenki figyelmébe.


Szepesi Jolán-Jolka
nőnap
 
ha lett volna Apám figyeltem volna
hogy borotválkozik naponta
keze hogy simítja hajam
láthattam volna hogy pillant Anyámra
hogy néznek össze cinkosan
ha lett volna bátyám
meghúzta volna copfomat
ha ő elszívott egy cigit
beárultam volna biztosan
öcsém kivel játszhattam volna katonásdit
és olvashattam volna Karl May-t neki
ha lett volna Anyámnak bátyja
neki óriás cipője  cigaretta szaga ruhájának
ha lett volna gyermekéletemben                                 
megtanultam volna a férfit
s nem féltem volna tőlük soha
 

 


1 megjegyzés:

szejolka írta...

Köszönöm tanár úr a megtiszteltetést !