2015. szeptember 30., szerda

Szépírói kurzus 2015-2016/1. félév/5.

A Kodolányi János Főiskola Szépírói Műhelye idén is folytatódik. A kurzusra a felhívás itt olvasható, már lehet jelentkezni a következő, tavaszi félévre. 
Solymár Lea (Rózsa Boglárka) azt a házi feladatot oldotta meg zseniálisan, hogy hexametereket ír, modern tartalommal. Itt közlöm. 

Solymár Lea:

Hétfő

Hívogat engem a város, mennyire kár, hogy esős már
egyhete mindig a reggel, kávé sem terem itthon,
földből készül a péksüti; illata annyira műszar,
messze a péntek, kellene még ide többnapi Redbull...


Kedd

Hatkor a szomszéd pitbull megkaparászta az ajtót,
úgysem aludtam olyan jól, nem baj, fogtam a táskám,
kezdtem a munkát, úgy belejöttem, szárnyal az elmém,
jó ég, zsibbad a lábam, a popsim, jót tesz a mozgás...

Nincsenek megjegyzések: