2016. október 9., vasárnap

Szépírói kurzus 2016 ősz/6 - Erdős Viktória verse

A Kodolányi János Főiskola Szépírói Műhelye idén is folytatódik. A kurzusra a felhívás itt olvasható, már lehet jelentkezni a következő, tavaszi félévre. 
Erdős Viktória azt a feladatot oldotta meg sikeresen, hogy Petri György híres, "K.M. szerelmes éneke" című verse nyomán megírta "E.V." szerelmes énekét, nagyon jól, erős tehetséggel. Itt közlöm.

Erdős Viktória
E. V. szerelmes éneke

Miért nem szeretnek engem a férfiak?
Pasik.
Csávók.
Faszik.
Komák, palik, muksók, ürgék,
hapsik, tagok, fickók, URAK?
Milyen urak? Kisfiúk.
Kisfiúk, akiknek most nem kellek,
de azért feleségül venne mind.
Nem most, hanem úgy
majd valamikor.

Mert "Nekem most nem kell kapcsolat,
légyszi, hagyj már élni,
a monogámia tiltott, és
különben is,
mindig rossz helyen és rosszkor,
miért nem tíz év múlva, tudod, 
az nem pálya, hogy érzelmi intelligencia,
meg hát nehezen éltem meg a szakításom, és
tudod úgy összetörtek,
hogy csak bántanálak, de
figyelj, tök korrekt vagyok szerintem,
kiöntöm itt a lelkem neked meg minden,
szóval akkor most nálam vagy nálad?".

Az van, hogy ha jó nő vagy, nem lehetsz okos,
ha okos vagy, nem lehetsz jó nő, de ha
az vagy,biztosan kurva vagy,
mert kurva vagy és kész, de hát a kurva az jó,
aztán ha mégsem, az döbbenet,
és az van, hogy feleségül venne,
de csak úgy majd valamikor,
mert most és így
kösz E. V., de nem kellesz.

Ez valami hetedik érzék,
valami furcsa hang a fejükben,
hogy engem nem lehet hobbiból átbaszni,
szóval oda se jönnek, vagy ha mégis,
és nem menekülnek el egyből,
ha urambocsá' értelmeset merek szólni,
és véletlenül elhagyja szám,
hogy párkapcsolatra érzek voltaképpen ingerenciát,
hát az ott nagyjából a vége.

"E. V., kösz de most nem,
majd ha harminc leszel, hívj fel!"

Hát csesszétek meg, én aztán
nem hívok fel senkit.

Majd kitermelem egyedül
a kisállat menhely kezdőtőkéjét.

Nincsenek megjegyzések: